×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

 محمدسرگزی نماینده مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت:

به نام خداوند لوح و قلم
حقیقت نگار وجود و عدم

مقام معظم‌ رهبری (مدظله العالی):
« اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.*»

۱۷ مرداد مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و شهید ناصر ریگی سرپرست کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف و دیگر کارکنان این کنسولگری به عنوان روزخبرنگار در تقویم جمهوری اسلامی یادآور حماسه آفرینی ها و تلاش های خالصانه مردان و زنانی ست که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.

ارائه اطلاعات صحیح و صیانت از افکار عمومی، دغدغه راستین خبرنگاران عدالتجویی است که با صداقت و خلوص نیت، ثبت و نشر حقیقت و گسترش آگاهی‌های عمومی و عدالت را رسالت ذاتی خود می‌دانند. خبرنگاران صاحبان سلامت قلم و پیشتازان آگاهی بخشی به جامعه و حقیقت جویانی هستند که سرمایه آنان کنکاش حقایق، شجاعت، اخلاص، امانتداری و عدالت است و همواره و در تمامی روزهای سال و با وجود تمام سختی‌ها، به دنبال کشف حقیقت و گسترش عدالت می باشند.

بزرگداشت روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته با ویژگی هایی همچون شجاعت، صداقت و امانت که به راستی با نماد تعهد، وظیفه شناسی، آگاهی بخشی و مطالبه گری در مسیر حقیقت جان خود را جهت عینیت بخشیدن به ” ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ” در طبق اخلاص گذاشته اند.

ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و شهدای رسانه کشور و خبرنگاران شهید استان، از تعامل سازنده و مساعی ماندگار خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس واقعی و عینی اخبار با امید به تحقق و تبیین جایگاه شایسته و فضای موثر رسانه ، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برای همه فعالان و نیک اندیشان بی‌ادعا و بلند نظر این عرصه، از درگاه خداوند متعال سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون مسئلت دارم.

ومن ا… التوفیق
محمد سرگزی نماینده مردم شریف سیستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.