×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی شهر زابل از احداث دو پارک محله ای با همکاری شهرداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زابل خبر داد.

مسعود پودینه در این خصوص اظهار داشت : در راستای پیگیری برنامه های ستاد باز آفرینی شهری در دیداری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر زابل با مهندس شیرزایی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زابل در صحن شورا صورت گرفت : بر هم افزایی، هماهنگی بیشتر، استفاده از ظرفیت های دو نهاد شهرداری و بنیاد مسکن و تعامل بیشتر در زمینه های مختلف تاکید شد .

رئیس شورای اسلامی شهر زابل ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و اجرای پروژه های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محلات حاشیه شهر”گفت : باید از نگاه‌های جزیره‌ای پرهیز و همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد باز آفرینی شهری برای توسعه زیرساخت‌ها در محلات هدف همکاری لازم را داشته باشند تا مشکلات این مناطق مرتفع گردد.

مسعود پودینه با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه عمرانی زیر سازی و آسفالت معابر حاشیه شهر اقدامات شایسته ای را انجام داده است ، خواستار همکاری و اتخاذ تدابیر لازم برای زیر سازی وآسفالت سایرمحلات حاشیه شهر نیز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زابل همچنین خبر از احداث دو پارک محله ای در این شهر داد و گفت : در نشست با مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زابل مقرر شد شهرداری دو قطعه زمین در قاسم آباد و خیابان رسالت در اختیار بنیاد مسکن قرار دهد و احداث این پارک ها و نصب لوازم بازی ، ست ورزشی و … توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.