×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ شهرستان نیمروز به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرفیان امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد.

امام‌جمعه شهرستان نیمروز با اشاره به گذشت بیش از چهل روز از جنگ غزه و و حملات دیوانه‌وار و نسل‌کُشی وحشیانه رژیم اسرائیل گفت:
یکی از بزرگترین ضعف‌های رژیم صهیونیسی درعرصه نظامی ناتوانی برای جنگهای طولانی است هم بدلیل تعداد نظامیان این رژیم و هم نداشتن روحیه و عمق راهبردی و تعلق خاطری که به آن سرزمین ندارند، و تا کنون‌ در مقابل قدرت و اقتدار دفاعی حماس و جبهه مقاومت، اسرائیل هیچ دستاوردی جز کشتار مردم بی‌پناه و بی‌گناه نداشته‌است، و روزانه بیش از ۹۰۰ میلیون دلار هزینه و خسارت جنگ اسرائیل است، اما هنوز نتوانسته حتی یک نفر از اسرای خودش را از حماس بگیرد.

تعداد تلفات و خسارات اسرائیل در این مدت برابری می‌کند، با همه جنگهای این رژیم در هفت دهه گذشته، و هرچه بیشتر این جنگ ادامه داشته‌باشد، به مراتب تلفات و خسارات اسرائیل بیشتر خواهدبود. و علت تقلای آنها برای آتش‌بس چند ساعته و چند روزه این است، تا وانمود کند، با مردم غیرنظامی فلسطین کاری ندارند، تا شاید بتواند افکار عمومی و خصوصا کشورهای عربی را فریب بدهد، اما آتش‌بس باید کامل و دائم باشد. آتش‌بس چند ساعته برای غزّهای که دیگر هیچ بیمارستان و مدرسه و مکان امنی ندارد، و ساختمان‌های مسکونی بمباران شده، هبچ موادغذائی و دارو و سوختی ندارد، و فاجعه انسانی در آنجا رقم خورده، و جنازه‌ها روی زمین است، فایده‌ای ندارد، و این جنایتها رژیم صهیونیستی را رسواتر می‌کند، و مرگ‌ و اضمحلالش را تسریع می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرفیان از عموم مردم جهت‌ شرکت در راهپیمائی روز شنبه در حمایت از مردم مظلوم غزّه دعوت کرد و افزود:
این فریادها و این حضور ارزشمند مردم در حمایت از مسلمانان بی‌پناه و مظلوم غزّه هم نزد خدای متعال یک تکلیف و مسئولیت انسانی و عمل صالح است، و هم باعث فشار افکارعمومی بر رژیم کودک‌کُش و غاصب صهیونیستی و بر سازمان منفعل و بی‌عرضه و بی‌وجدان سازمان ملل است، تا جلوی نسل‌کُشی و کشتارجمعی در غزّه را بگیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.