×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

به منظور رسیدگی به مشکلات منطقه
استاندار سیستان و بلوچستان با ائمه‌جمعه منطقه سیستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، در این نشست که در محل دفتر امام جمعه شهرستان زابل، واقع در مجتمع بزرگ فرهنگی مذهبی مصلی المهدی(عج) برگزار شد، ائمه‌جمعه منطقه سیستان به بیان مشکلات و مطالبات مردم پرداختند.

همه مردم باید از عواید طرح رزاق بهره‌مند شوند

حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفیان امام جمعه شهرستان نیمروز ضمن تشکر از حضور مستمر استاندار به منطقه سیستان و با اشاره به خدمات دولت انقلابی سیزدهم، بر لزوم ارتباط مستقیم استاندار و همه مدیران با مردم و پاسخ به سوالات و ابهامات مردم تأکید کردند.

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با ائمه‌جمعه منطقه سیستان

امام‌جمعه شهرستان نیمروز بر ضرورت توجه و پایبندی دقیق مدیران به قولها و وعده‌هایی که به مردم می‌دهند، اشاره کرده و گفت:
بدقولی مدیریت آبفای استان در جمع استاندار و ائمه‌جمعه مبنی بر رهاسازی آب‌ چاه‌های شیله به سمت سیستان تا پایان شهریورماه و عدم تحقق این وعده بعد از دو ماه مردم را نگران و ناراحت کرده‌است، واگر اشکالی در مسیر کار هست، حداقل می‌توانند با مردم حرف بزنند، و توضیح بدهند، و این بی‌توجهی به مردم، در شأن دولت انقلابی نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان، به دنبال بیان مطالبات مردم در تریبون نمازجمعه شهرستان نیمروز با حضور در جمع ائمه‌جمعه سیستان به روشنگری پیرامون مباحث مهم منطقه پرداخت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرفیان با اشاره به گلایه‌های متعدد مردمی در خصوص مدیریت طرح رزاق گفت: اسم و عنوان این طرح برای مردم مهم نیست، مهم نوع مدیریت و سهم مردم عادی است، که تقریبا هیچ است، و غیر از مافیا و سرمایه‌داران و صاحب ثروت و سوخت، مردم نفعی از این طرح ندارند، و اشکالات در مدیریت این طرح است. مردم انتظار دارند که الحمدلله همانطور برادران عزیز ما در جنوب استان از برکت این طرح عموم خانواده‌ها بهره‌مند شدند، و آسیب‌های اجتماعی و مشکلات کاهش پیدا کرد، در شمال استان هم همه مردم بتوانند، از برکات این طرح، عایدی و رزقی بر سفره آنها ایجاد شود، و در منطقه بمانند.

استاندار سیستان و بلوچستان در حال تشریح عملکرد دولت انقلابی سیزدهم در منطقه سیستان

این نوع توزیع که در یک روستا یا منطقه سود و عواید طرح رزاق نیمی را شامل بشود و نیمی را شامل نشود، موجب اختلاف و ابهام و نارضایتی می‌شود، همه مردم سیستان غیر از عده‌ای خاص زندگی بسیار سختی دارند، و همه مردم با مشکلات اقتصادی و خشکسالی، دست وپنجه نرم می‌کنند، و هزینه‌های زندگی در سیستان چند برابر است، باید این طرح شامل همه افراد و همه خانواده‌ها بشود.

موضوع ساماندهی بازارچه‌های مرزی، که قول چندین و چندساله مسئولین رده‌های مختلف بوده، عملکرد ستاد مدیریت بحران استان که به موقع و دقیق عمل نمی‌کند، با اینکه استعلامات هواشناسی و تدبیر و تصمیم به موقع می‌تواند، جلوی بسیاری از آسیب‌ها و نارضایتی‌های مردمی را بگیرد، و موضوع لزوم تقسیم استان که اهم مسائل استان است، و تاانجام نشود مشکلات اقتصادی، اجتماعی وامنیتی استان حل نخواهد شد از دیگر موارد مورد تاکید امام جمعه شهرستان نیمروز بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.