×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زابل گفت : رسانه نقش بی بدیل در تصمیم گیری و جریانسازی دارند و برای نیل به این هدف باید با تکیه بر عدالت ، اخلاق و تفکر اسلامی انقلابی گام برداشته شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس : سرهنگ پاسدار موسی سنچولی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان زابل که بمناسبت گرامی داشت هفته بسیج برگزار شد ضمن محکومیت جنایت و نسل کشی صهیونیست ها در غزه بر ادامه راه مقاومت برای نابودی رژیم کودک کش اسرائیل تاکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زابل اظهارداشت : برخی از دول عربی با زبان خویش مردم مظلوم و مقاوم غزه را در برابر جنایت های رژیم جعلی اسرائیل همراهی می کنند در صورتی که قلب آنها با اسراییل است و از هیچ کوششی برای کمک به اسراییل دریغ نمی کنند.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی بسیج را موهبتی الهی دانست که بر قلب امام راحل در اوج تنهایی نقش بست و افزود : ان کسانی می توانند این هدیه الهی را با چشم دل بینند که نقش و اهمیت نهاد انقلابی و مردمی بسیج را درک کرده باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زابل تصریح کرد : سردارانی که جان خود را در طبق اخلاص قرار داده تا امنیت مردم و ایران اسلامی حفظ شود و شربت شهادت را نوشیدند ، زاده همین تفکر بسیج هستند.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی ادامه داد : هر روز در تقویم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران فلسفه ای ارزشمند و مقدس دارد که باید هم این روزها و هم اندیشه امامین انقلاب اسلامی تبیین شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان زابل گفت: رسانه نقش بی بدیل در تصمیم گیری و جریانسازی دارند و برای نیل به این هدف باید با تکیه بر عدالت ، اخلاق و تفکر اسلامی انقلابی گام بردارند.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی خاطر نشان کرد : در هفته بسیج۱۹۲ برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج داریم .

وی افزود : ۲۸عنوان برنامه در سطح شهرستان زابل داریم که بخشی از آنها اقدامات قبل از هفته بسیج برای برگزاری شایسته این هفته بوده و برخی نیز برنامه های روز شمار هفته بسیج هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زابل از برگزاری ۲۹ یادواره شهدا با هدف نکوداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان زابل خبر داد و از عموم مردم ولایی و شهید پرور خطه سیستان جهت شرکت در این یادواره ها دعوت بعمل آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.