×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا


تیراندازی فرد مسلح مقابل ساختمان مجلس

نیرو‌های امنیتی و انتظامی فردی که در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی اقدام به تیراندازی کرده بود را دستگیر کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: ساعاتی قبل وقوع یک فقره تیراندازی در مقابل بیمارستان شفا یحیاییان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام گردید؛

بلافاصله عوامل انتظامی مستقر در محل اقدام به خلع سلاح عامل تیراندازی و دستگیری وی نمودند، که از این شخص یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زن کشف گردید.

خوشبختانه در این حادثه به هیچ کدام از شهروندان آسیبی وارد نشده است.

یک منبع آگاه درباره جزئیات تیراندازی در مقابل درب بیمارستان شفا یحیائیان گفت: فردی که تیراندازی کرده ساکن نجف‌آباد و کارمند یکی از شرکت‌های نفتی جنوب بود که برای پیگیری مطالبات شخصی به تهران آمده بود. او پس از آنکه متوجه شده مشکلش حل نشده، شلیک کرده است.

وی در این حادثه ۴ تیر هوایی شلیک کرده که بلافاصله توسط نیرو‌های امنیتی در آن محل دستگیر شده است.

تیراندازی ارتباطی به مجلس نداشت
بنابر اعلام روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی، ساعاتی قبل فردی در خیابان مجاهدین اسلام اقدام به تیراندازی کرد و از آنجا که این اتفاق در جلوی یکی از بیمارستان‌های نزدیک ساختمان مجلس شورای اسلامی رخ داد، بازتاب رسانه‌ای وسیعی پیدا کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده از سوی مسئولان مربوطه، فردی که اقدام به تیراندازی کرد کارمند یک شرکت پالایشگاهی، متولد سال ۱۳۶۱ و ساکن استان اصفهان است. وی با سلاح شکاری ساچمه‌ای که دارای مجوز بود اقدام به تیراندازی هوایی کرد و بلافاصله بعد از تیراندازی بازداشت شد که در مراحل بازجویی انگیزه این فرد مشخص خواهد شد.

همان‌گونه که مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده است، خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشده است.

حادثه تیراندازی مقابل مجلس به هیچ وجه امنیتی نبود

مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور:
ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه روز سه‌شنبه سی آبان ۱۴۰۲ فردی با هویت معلوم اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور، با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی(چهار تیر) مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی کرد که بلافاصله توسط ماموران انتظامی خلع سلاح و دستگیر شد.

در این تیراندازی به هیچ کس آسیبی نرسیده است. حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده و این فرد فاقد هرگونه سابقه سو امنیتی بوده و انگیزه خود را از تیراندازی به دلیل مشکلات شخصی و جلب توجه عنوان کرده است. تحقیقات در زمینه سلامت روحی و روانی این فرد در جریان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.