×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ در پی شکایات مردمی مبنی بر بروز تخلف در یکی از واحدهای تولیدی نان لواش صنعتی نازک، پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت پذیرفت و در پایان طبق گزارشات مأموران شورای آرد و نان و نماینده تعزیرات حکومتی بروز تخلف به شرح زیر محرز گردید: این نانوایی از هر کیسه آرد ۴۰ کیلوئی باید ۴۰۶ قرص نان ۱۵۵ گرمی تولید می‌کرده‌است، اما مشخص شد، از هر کیسه آرد ۴۰ کیلوئی، ۵۴۷ قرص نان ۱۱۵ گرمی تولید و در واقع تعداد ۱۴۱ قرص نان در هر کیسه آرد کم فروشی کرده است.

کم‌فروشی کار دست نانوای متخلف زاهدانی داد

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس افزود: مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با اشاره به در نظر گرفتن احراز سه مرتبه سابقه قطعی کم فروشی این نانوایی و دیگر مستندات موجود در پرونده، شعبه متخلف را به پرداخت پنج میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال جزای نقدی و نصب پارچه نوشته، حاوی شرح تخلف و محکومیت به پرداخت جریمه نقدی برای مدت یک ماه، در محل سردرب واحد صنفی به عنوان تخلف صنفی در محل نانوایی محکوم کرد.

همکاری و مشارکت شهروندان مسئولیت پذیر مهم‌ترین عامل کاهش جرائم صنفی و بهبود کیفیت نان تولیدی در صنعت تولید نان سالم و بهداشتی به شمار می‌آید. انتظار شهروندان سیستانی از دست‌اندرکاران دستگاه‌های نظارتی مسئول در تولید و عرضه نان، برخورد جدی و قاطعانه با واحدهای تولیدی متخلف و معرفی متخلفان می‌باشد.

اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با نقره‌داغ کردن یک واحد تولید نان متخلف نشان داد که در مسیر مبارزه با محتکران گران فروش و کم فروش با احدی مماشات ندارد.

همکاری و مشارکت شهروندان مسئولیت پذیر مهم‌ترین عامل کاهش جرائم صنفی و بهبود کیفیت نان تولیدی در صنعت تولید نان سالم و بهداشتی به شمار می‌آید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.