×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با همت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زابل به مناسبت ۱۲ آذرماه، روز جهانی معلولین، در مراسمی که در صحن شورا و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شماری از مدیران شهرداری زابل برگزار شد ، کارکنان این شهرداری که دارای فرزندمعلول هستد مورد تکریم و تجلیل قرارگرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر زابل ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین به خبرنگار رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس گفت :افراد معلول بخشی از جامعه ما هستند که خدمات ارزشمندی ارائه میکنند و لازم است که ویژه اقدامات آنها مورد توجه واقع گردد.

کارکنان شهرداری زابل

مسعود پودینه افزود:معلولیت محدودیت نیست و بسیاری از افراد معلول هستند که مایه فخر و مباهات بوده و در حوزه های مختلف اعم از ورزشی ، علمی، فرهنگی و … باعث شادمانی مردم و به احتزاز درآمدن پرچم مقدس کشورمان شده اند .

رئیس شورای اسلامی شهرزابل اظهار داشت : درست است این افراد از نظر جسمی دارای آسیب و معلولیت هستند ولی از نظر هوش دارای ویژگی های منحصر به فرد و نبوغ هستند .

مسعود پودینه با تقدیر از عملکرد کارکنان شهرداری که دارای فرزند معلول هستند و با اراده‌ای قوی تسلیم شرایط جسمی فرزندان شان نشده‌اند گفت:شورای اسلامی شهر و شهرداری در چارچوب قانون از هیچ کوششی برای به کمک به این افراد و رفع مشکلات ناشی از معلولیت عزیزان شان فروگذار نخواهد کرد.

در پایان این مراسم کارکنان شهرداری زابل که دارای فرزند معلول هستد مورد تکریم و تجلیل قرارگرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.