×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی شهر زابل گفت : در پروژه های عمرانی که شهرداری در حال انجام و یا در دست اقدام دارد کیفیت به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس “مسعود پودینه در جلسه شورای اسلامی شهر که با حضور اعضای شورا ، شهردار ومسئولان عمرانی شهرداری زابل برگزار شد :بر کیفیت پروژه های عمرانی در حال اجرا و در دست اقدام تاکید کرد و گفت : باید اجرای پروژه ها اصولی و با نظارت کامل صورت پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرزابل افزود :با توجه به اینکه فرصت زیادی تا ایام الله دهه مبارک فجر باقی نمانده باید تلاش شود تا پروژه های پیشبینی شده به صورت کامل افتتاح شود و شهروندان به بهترین شکل از این خدمات نظام بهره مند گردند.

مسعودپوینه همچنین خواستار تسریع در ترمیم ترانش های حفاری سطح شهر شد و افزود : ضرورت دارد اقدامات عاجل جهت تهیه مصالح مورد نیاز تولید آسفالت بعمل آید.

میثم جهانتیغ دیگر عضو شورای اسلامی شهر زابل نیز بیان داشت : با عنایت به گستردگی طرح ها و پروژه های شهرداری در سطح شهر ، تدبیر لازم صورت پذیرد تا پروژه های مهم و اثر گذار در اولویت قرار گیرد و تا پایان سال به اتمام رسد .

مهدی سارانی رئیس کمیسیون طرح ، برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر خواستار ارائه گزارش در خصوص میزان اعتبار تخصیص یافته و تحقق آن از بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به پروژه های عمرانی ،تا کنون شد.

محمد حسین میرزایی رئیس کمیسیون امور حقوقی و اداری شورای اسلامی شهر تسریع در اجرای باسازی و بهینه سازی پارک الغدیر را خواستار شد و بیان داشت : از تمام ظرفیت های موجود برای سرعت بخشیدن به این امر باید استفاده شود.

بتول بارانی رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر زابل نیز بر تسریع و اتمام پارک بانوان و بازارچه صنایع دستی تاکید کرد و تصریح کرد : می طلبد شهرداری با برنامه ریزی ، بیش از پیش نسبت به اجرای پروژه ها و طرح هایی که ویژه بانوان می باشد مبادرت ورزد.

همچنین حامد شهرکی مقدم رئیس کمیسیون خدمات شهری ، عمران وسلامت شورای اسلامی شهر با بیان اینکه برای بازسازی پارک الغدیر نیاز به حمایت و مساعدت مسئولان استانی می باشد ، گفت : باید برنامه ریزی شود در سفر استاندار و مسئولان به شهرستان زابل ، بازدید از پارک الغدیر در دستور کار قرار گیرد.

حمیدرضا بزی رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر بیان داشت : معابری که در ایام بارندگی برای شهروندان بحران ساز بوده به صورت خاص مد نظر قرار گیرد و اگر شهرداری اعتبار لازم برای آسفالت ندارد ، نسبت به شن ریزی این معابر اقدام کند.

در ادامه شهردار زابل به تشریح اقدامات عمرانی صورت گرفته و میزان پیشرفت فزیکی آنها در بلوار امام رضاع (ع) ، بلوارسردار شهید لکزایی ، بلوار ولیعصر (عج) و پارک بانوان ، بازارچه سنتی وسایر پروژه های عمرانی پرداخت و خاطرنشان کرد: با حمایت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر ، شهرداری با تمام بضاعت و استفاده از پتانسیل وظرفیتهای موجود بدون وقفه در حال انجام برنامه های عمرانی و خدماتی در سطح شهر می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.