×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

✅مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری بمناسبت گرامی داشت هفته مقام زن با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و شماری ازمدیران شهرداری در جلسه کمیسیون اموربانوان وخانواده شورای اسلامی شهر زابل برگزار شد.

هفته مقام زن

✍به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس در این آیین رئیس شورای اسلامی شهر زابل ضمن تبریک هفته گرامی داشت مقام زن ومحکومیت حادثه تروریستی کرمان اظهار داشت : نقش بانوان در پویایی جامعه غیر قابل انکار و بی بدیل است.

❇️مسعود پودینه با اشاره به مقام والای زن در جامعه، زنان را پایه و ستون خانواده دانست که وظیفه تربیت و هدایت را برعهده دارند و بی شک عامل موفقیت مردان در عرصه کار و زندگی می‌باشند.

❇️رئیس شورای اسلامی شهر زابل افزود : اهمیت نقش و اثر گذاری بانوان شاغل در جامعه برهیچ کس پوشیده نیست زیر آنها هم برای تحکیم خانواده و امورت مربوط به خانه داری و نیز گام برداشتن در مسیر خدمت به مردم درچارچوب اهداف سازمانی خویش تلاش می کنند.

❇️مسعود پودینه با بیان اینکه همزمان با آغاز کار شورای ششم باهمدلی و همراهی که میان اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه کارکنان خدوم شهرداری وجود دارد تمام تلاش خودرا به کار بستیم تا حداقل هارا برای بانوان در حوزه مدیریت شهری فراهم کنیم و در این خصوص نباید از اهتمام ویژه سرکار خانم بارانی رئیس کمیسیون اموربانوان وخانواده شورای اسلامی شهر زابل غافل شد.

❇️وی ادامه داد: احداث پارک بانوان و بازارچه عرضه محصولات سنتی و صنایع دستی از مهمترین اقداماتی است که بدنبال آن هستیم در دهه مبارک فجر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد تا با این اقدام برای اولین بار، بتوانیم بعنوان خادمین مردم ذره ای از دین بانوان را ادا کنیم.

❇️بتول بارانی رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر زابل در این مراسم ضمن تبریک هفته گرامی داشت مقام زن اظهار داشت : تعالی و ترقی هر مجموعه ای درگرو همکاری، همدلی و مشارکت صمیمانه و دقت در اجرا و ظرافت های امور توسط بانوان است چرا که تجربه ثابت کرده است اموری که به بانوان کارمند در هر مجموعه ای سپرده شود بهتر و به نحو احسن اجرا خواهد شد.

❇️شهردار زابل نیز از بانوان شاغل در شهرداری که در جهت تحقق اهداف و برنامه های این نهاد همگام با سایر پرسنل تلاش دارند تقدیر و تشکر نمود و گفت: با عنایت به اینکه سال جاری رو به اتمام است امیدواریم با همت مضاعف و تلاش جهادی کارکنان سختکوش شهرداری علاوه بر آماده سازی شهر برای استقبال از بهار و سال نو ، امورات رفاهی و مزایای ویژه عید پرسنل نیز پرداخت شود.

✨در پایان این مراسم بانوان شاغل در شهرداری ازسوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زابل مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

🔴ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید :

https://sistanpress.ir/

http://t.me/zabol_khabar

https://splus.ir/joingroup/AGDlNddYuwUlpiRswZ2GGQ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.