×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

برگزاری جلسه ستاد انتخابات استان به ریاست استاندار سیستان و بلوچستان

برگزاری نشست مجازی ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ در نشست مشترک ویبناری ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان، که‌ صبح روز شنبه ۲۳ دی‌ماه به ریاست کرمی استاندار و فرمانداران سراسر استان بر بستر وب برگزار شد، اجرای دقیق دستورالعمل‌های انتخاباتی ابلاغی از سوی وزارت کشور مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانداران و اعضای کمیته‌های برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این راستا ارائه دادند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه ما موظف به امانت داری و برگزاری انتخاباتی سالم هستیم، گفت: باید زمینه حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم نمائیم و همه ما برگزاری انتخاباتی سالم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خودمان بدانیم.

محمد کرمی در جلسه ستاد انتخابات استان که به صورت وب کنفرانس و مشارکت فرمانداری‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین بخش‌های برگزاری انتخابات شناسایی اعضای با انگیزه و آموزش این افراد است.

وی افزود: دومین مقوله مهم و حیاتی در برگزاری انتخابات تجهیزات و ابزار کار مورد نیاز است که باید با دقت و سرعت تهیه و برای توزیع در شعب اخذ رای برنامه‌ریزی شوند.

رئیس شورای تامین استان سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه یکی از روش‌های دشمن در جنگ شناختی ایجاد یأس و ناامیدی و دلسرد کردن جامعه است، تصریح کرد: ایران اسلامی مقتدر است و مشکلات یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن هستند.

وی در ادامه با بیان این‌که: امروز دشمنان ایران اسلامی با اجرای طرح‌های مختلف به دنبال دلسرد کردن و کمرنگ نمودن انتخابات پیش روی هستند، افزود: همه فعالیت‌های دشمن هدفمند است، مردم مؤمن یمن به مدت ۸ سال با ائتلاف استکبار جهانی جنگیدند و این در حالی بود که از نظر پیشرفت خودشان در حال ساخت ابزار دفاعی هستند. امروز اسرائیل شکست خورده است و تلاش می‌کند تا منطقه را گرفتار جنگ کند.

وی افزود: ما بر آنیم تا با تمام وجود فرامین الهی را اجرا کنیم و در این مسیر از هیچ قدرتی ترسی به دل راه نمی دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما همواره در حال پیشرفت هستیم و دشمن از این پیشرفت ما و حتی تفکر الهی و اسلام ناب محمدی (ص) مان نیز می ترسد.

وی با اشاره به اینکه بحث انتخابات یکی از مهم‌ترین مباحث است، ادامه داد: ما به عنوان سرباز بایستی در کف میدان دستورات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را در برگزاری انتخابات پرشور و گسترده اجرا کنیم.

کرمی در ادامه به فیوضات ماه رجب اشاره کرد و گفت: در ماه رجب باید تلاش کنیم ارتباطمان را با خدا قوی کنیم چرا که ماه رجب فرصتی مغتنم برای خودساختگی است.

وی با بیان اینکه انجام مسئولیت نوعی ذکر الهی است، افزود: ما در محضر خدا قرار داریم لذا باید با جدیت وظایفمان را برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی به کار بندیم.

استاندار بار دیگر در پایان تاکید کرد: حضور و مشارکت همه مردم در امور اجتماعی، اقتصادی و.. مهم است چرا که انقلاب اسلامی برای مردم است لذا باید تلاش کنیم مشکلات مردم برطرف شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.