×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
Miqdad

مساجد محل برگزاری اعتکاف رجبیه در شهرستان زابل به دنبال حضور پرشور اقشار مختلف جامعه بویژه دانش‌آموزان و دانشجویان دهه هشتادی و جوانان مکتبی و مؤمنین انقلابی، به مکان کسب معرفت دینی و الگوپذیری از اندیشه‌های ناب اسلامی تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، به دنبال حضور پرشور اقشار مختلف جامعه بویژه دانش‌آموزان و دانشجویان دهه هشتادی و جوانان مکتبی و مؤمنین انقلابی، به مکان کسب معرفت دینی و الگوپذیری از اندیشه‌های ناب اسلامی مساجد محل برگزاری اعتکاف رجبیه در شهرستان زابل تبدیل شد.

برگزاری جلسات بصیرتی و استفاده از توان اساتید مجرب و توانمند موجب افزایش کیفیت مقدمه‌ساز ایجاد حلقه‌های مشورتی مختلف که به منظور هدایت ایده‌های معتکفین خداجوی در راستای دشمن شناسی، تحقق منویات مقام معظم رهبری و خنثی‌سازی هجمه‌های سنگین دشمن اجرا شد، هیجان خاصی را به این محافل تزریق نمود.

به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین ظریف صیادی رئیس ستاد اعتکاف و مدیریت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل، امسال با هدف تبیین و تبلیغ فرهنگ اسلامی و سنت حسنه اعتکاف، این برنامه مذهبی و تأثیرگذار، به جای تمرکز در دو یا مکان محدود به بیش از ۱۵ مسجد در محلات مختلف شهر و روستاهای اطراف تعمیم داده‌شد، تا زمینه حضور پرشور اقشار مختلف جامعه اسلامی و استقبال از این فرصت مناسب برای تمامی کسانی که دل در گرو کسب معارف الهی دارند، فراهم شود.

وی در ادامه افزود: علی‌رغم محدودیت‌هایی از قبیل کمبود زیرساخت‌های لازم، کمبود مکان استراحت و برودت شدید هوا، تعداد ۱۵۵۰ نفر از مردم انقلابی و جوانان وفادار و ولایتمدار شهرستان زابل در این مراسم باشکوه شرکت کرده‌بودند که افزایش ۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته را در پیش داشت.

رئیس ستاد اعتکاف رجبیه و مدیریت شبکه تبلیغ شهرستان زابل با قدردانی از زحمات همه دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم معنوی، مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه‌ شرکت‌کنندگان در اعتکاف رجبیه و مسئولان دستگاه‌های اجرائی و اساتید و بانیان خیر جهت تسهیل در رفع مشکلات اعلام نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.