×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) زابل از راه اندازی سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی در بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) زابل جهت بهره‌گیری بهتر بیماران خبر داد.

سیستان پرس ؛مهدی خسروی بیان کرد: درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان به‌عنوان یک بازوی خدمتی مهم در بهره‌گیری بهتر بیماران از خدمات درمانی و کاهش تعداد بستری در بخش‌های بیمارستانی محسوب می‌شود.

وی افزود: ازاین‌رو جهت ارتقا کیفیت خدمات درمانگاهی به راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی جامع در دستور کار قرار گرفت.

خسروی در خصوص مزایای سیستم نوبت‌دهی خاطرنشان کرد: از مزایای این سیستم می‌توان صرفه‌جویی در زمان، استفاده بهینه از ساعت کاری، افزایش رضایت مراجعه‌کنندگان و جلوگیری از ازدحام جمعیت و شلوغی را نام برد.

وی تأکید کرد: بیمارستان‌ها به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی خدماتی محسوب می‌شوند و مهم‌ترین شاخص ارزیابی بنگاه‌های خدماتی، میزان رضایتمندی و تکریم ارباب‌رجوع از خدمات ارائه شده است. ازاین‌رو با راه‌اندازی این سیستم تلاش می‌شود تا با مدیریت صف و بهینه نمودن دسترسی عادلانه به خدمات درمانی این مهم محقق شود.

خسروی تصریح کرد: نوبت‌دهی در این مرکز حضوری و هم از طریق سامانه نوبت‌دهی الکترونیکی به‌صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی زابل صفحه بیمارستان امیرالمؤمنین علی (ع) باشد که می‌توانند نوبت دریافت کنند و کلینیک پزشک و تاریخ موردنظر را انتخاب نمایند.

وی ادامه داد: مراجعین می‌توانند جهت دریافت نوبت برای پزشک مربوطه با شماره‌تلفن گویای ۰۵۴۳۴۲۱۱۲۹۹ این سامانه تماس گرفته و بعد از دریافت کد رهگیری در زمان مقرر به پذیرش درمانگاه تخصصی مراجعه کنند.

مدیرعامل بیمارستان امیرالمؤمنین علی (ع) ادامه داد: در این سیستم علاوه بر اخذ نوبت به‌صورت تلفنی، فراخوان ویزیت بیمار در نوبت درمانگاه هر پزشک نیز توسط رایانه انجام می‌پذیرد.

وی افزود: دلیل بسیاری از نارضایتی‌های مراجعه‌کنندگان، فراهم نبودن امکان نوبت‌دهی اینترنتی بود که با ایجاد این سامانه در کنار نوبت‌دهی حضوری و تلفنی، بیماران به‌راحتی می‌توانند نوبت را دریافت و ویزیت شوند. با استقرار این سامانه امکان استفاده آسان‌تر مردم عزیز از خدمات و امکانات درمانگاه تخصصی این بیمارستان فراهم آید؛ علاوه بر این نوبت‌دهی حضوری نیز کماکان وجود خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.