×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس :سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پیامی دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

در این پیام به شرح ذیل آمده است:

بسمه تعالی

شبیه‌ترین حادثه به معجزات انبیا، این حادثه‌ی پیروزی انقلاب بود. امام خامنه‌ای مدظله‌العالی

دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت ها، ایثار و فداکاری و سیر سلوک عارفی ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی «قدس سره» و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین در مسیر مقدس تشکیل حکومت جهانی عدل می باشد.

دهه فجر نه تنها برای ملت ایران ایام الله بزرگ و منحصر به فرد است، بلکه این ایام به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ بشر، روز تجدید حیات اسلام و روز بر افراشته شدن و به اهتزاز در آمدن پرچم ایران اسلامی به حساب می آید؛ دهه فجر سرآعاز اتفاقی بزرگ و سرنوشت ساز برای تمامی مسلمانان، آزادی خواهان، عدالت خواهان و مستضعفین جهان به حساب می آید.

نهضت امام خمینی به عنوان یک تجربه نوین، سرآغاز بیداری در برابر ستمگران و موجب قطع ید استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تجاوزکار از ایران اسلامی بوده است؛ انقلاب اسلامی ایران، فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه ای تازه از حکومت دینی توأم با ارزش هایی مانند عدالت، استقلال، آزادی و مردمسالاری دینی را به بشریت عرضه نمود.

یوم‌الله ۲۲ بهمن؛ روز شکست “منطق قدرت” استکبار جهانی در برابر “قدرت منطق” ایران اسلامی است؛ این روز همان روزی است که ملت غیور و حماسه آفرین ایران اسلامی توانست از قید و بند استکبار جهانی رهایی یافته و سایه تاریکی را گام به گام و فوج فوج از سر این کشور و مردمانش عقب براند.

امروز با گذشت ۴۵ بهار از آغاز انقلاب اسلامی، ملت و کشور ایران در اوج قله افتخارات قرار گرفته و با وجود زنجیره‌ای از توطئه‌ها و نقشه‌های پلید دشمنان برای محدودسازی و نابودی این انقلاب، جمهوری اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران، پویاتر و بااراده‌تر از گذشته روند تکاملی و آرمانی خود به سمت تمدن سازی نوین اسلامی را طی می نمایند.

انقلاب اسلامی با هدایت حکیمانه امامین انقلاب اسلامی و مجاهدت های بی بدیل زنان و مردان با ایمان و انقلابی توانست با وجود فتنه های گسترده نظام سلطه، پیروز میدان مقابله با دشمنان قسم خورده ای شود که کمر به نابودی آن بسته بودند و امروز همان نهال نوپا تبدیل به شجره طیبه مستحکمی شود که بنیان تمدن پوشالی غرب را به چالش بکشد.

امروز این انقلاب مقدس نه تنها ملت شریف ایران بلکه قلب جهان اسلام را به تپش واداشته و مقاومت اسلامی به‌عنوان یک معجزه فرا تحلیلی، وضعیت بین‌المللی را در دوران عبور از پیچ تاریخی تحت تأثیر خود قرار داده و گفتمان این معجزه بزرگ در فراسوی منطقه و در جغرافیای حاکمیت سلطه و استکبار، به کابوس سردمداران آمریکا، رژیم موقت، غاصب و کودک کش صهیونیستی و متحدان شیطان بزرگ تبدیل شده است.

مخالفت گسترده مردم جای جای جهان با جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی و سیاست های استکبار جهانی نشان از عمق بخشی خارجی جمهوری اسلامی و نفوذ آرمان مقدس امام خمینی رحمت الله علیه به قلوب ملت جهان داشته‌ و نوید بخش فردایی عاری از فرهنک و تمدن پوشالی غرب دارد.

حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال نیز نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام و متضمن امنیت نظام و کشور در برابر گزند حوادث روزگار خواهد بود.

اینجانب ضمن بیان تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی از ابتدای حرکت تاریخی امام راحل تا کنون، ملت قهرمان ایران را همچون گذشته دعوت به حضور گسترده در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن می نمایم و به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی عرضه می دارم که ملت قهرمان ایران امروز پرشورتر از گذشته پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.