×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه انتخابات تئوری “هر طایفه یک ستاد انتخابات است” را مطرح کردیم و این موضوع را استمرار می‌بخشیم.

سیستان پرس:رضا شریفی  در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در گذشته گاهی اتفاقات اشتباهی در زمینه معرفی چهره استان رخ داده که روند توسعه استان را کند کرده بود، اما اخیرا رخداد‌های خوبی در زمینه معرفی و اشاعه چهره واقعی سیستان و بلوچستان رقم خورده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها زمینه حضور پرشور مردم را در انتخابات پیش رو فراهم کنند، گفت: روابط‌عمومی‌ها دارای جامعه هدف اثرگذار و فعالی هستند که با حرکت روابط عمومی‌ها، یقیناً جامعه هدف آنان نیز به حرکت در خواهد آمد.

وی افزود: استان نیازمند توسعه سخت افزاری و نرم افزاری است، در حوزه توسعه عمرانی جهش بسیاری خوبی داشتیم؛ توسعه نرم افزاری باید به دغدغه جمع روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تبدیل شود.

شریفی بیان کرد: اگر پروژه‌ها دارای پیوست‌های اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای نباشد، تلاش‌های حوزه سخت افزاری در جهت توسعه همه جانبه استان بی‌ثمر خواهد ماند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به دغدغه‌های مقامات عالی نظام در حوزه جهاد تبیین و اقناع جامعه، ادامه داد: باید هنر چگونگی ارتباط با مخاطب و اقناع جامعه هدف را در مجموعه روابط عمومی‌ها تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابات تئوری “هر طایفه یک ستاد انتخابات است” را مطرح کردیم و این موضوع را استمرار می‌بخشیم.

وی با بیان اینکه در معرض یک جنگ شناختی همه جانبه هستیم، خاطرنشان کرد: اخیرا اقدامات مهمی در حوزه‌های مختلف مانند پرتاب ۴ ماهواره صورت گرفته، اما این اقدامات در کجای گفتمان رسانه‌ای قرار گرفته است؟ با چنین رویکردی در حوزه جنگ نرم تلفات می‌دهیم.

شریفی اظهار کرد: مسئولان باید به فضای پذیرش اقدامات اشتباه، جبران و رفع مشکل مطابق گفتمان مقام معظم رهبری نزدیک شوند.

وی با اشاره به اینکه شرایط ما عادی نیست و در وضعیت جنگی قرار داریم، اضافه کرد: زمانی که به اقناع جامعه، نام جهاد تبیین اطلاق شده، یعنی در شرایط جنگ ادراکی و ترکیبی قرار داریم که از واژه جهاد استفاده شده است./باشگاه خبرنگاران

  1. شروین

    zdvbfadbnadbnsfdgnbs

    • Muqtada

      دقیقا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.