×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

جانشین ستاد مدیریت کرونای سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تاکید رییس جمهوری و استاندار تمامی دستگاه‌های اجرایی بجز موارد استثنا تا امروز شنبه باید از مصوبه دورکاری کارکنان پیروی می‌کردند و در غیر این صورت مدیر دستگاه خاطی متخلف محسوب می‌شود.

عباسعلی ارجمندی  اظهارداشت: در نشست صبح امروز مدیریت کرونای سیستان و بلوچستان اجرای مصوبات این ستاد در دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها و دستگاه‌های عمومی غیر دولتی به جز دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مدیران متخلف شناسایی می‌شوند و به طور قطع با آنان برخورد خواهد شد.
وی تصریح کرد: مصوبات ستاد مدیریت کرونای سیستان و بلوچستان بر حسب متغیر بودن شرایط و وضعیت بیماری به صورت هفتگی تغییر می‌کند و ممکن است مصوبه دورکاری کارکنان نیز تغییراتی داشته باشد اما برای همه دستگاه‌های اجرایی لازم الاجراست.

به گزارش ایرنا بر اساس بند سه مصوبات جلسه سوم تیر ستاد مدیریت کرونای سیستان و بلوچستان می‌بایست ۵۰ درصد کارکنان دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها و دستگاه‌های عمومی غیردولتی بجز دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در شهرستان‌های ایرانشهر، زاهدان، چابهار، سراوان و نیکشهر و همچنین یک سوم کارکنان در سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان به منظور رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در محل کار حضور یابند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.