×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی عامل تهدید و ایجاد مزاحمت برای یک شهروند در فضای مجازی خبر داد.
سرهنگ “احمد ثمره حسینی” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مدتی است که شخصی ناشناس با ارسال پیامهای تهدید آمیز در فضای مجازی، برای او مزاحمت ایجاد میکند؛ موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: پس از اخذ اظهارت شاکی و انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی و با هماهنگی قضائی به پلیس فتا احضار شد.
سرهنگ ثمره حسینی اظهار داشت: متهم که زنی ۳۲ ساله بود، پس از روبه رو شدن با ادله پلیس به بزه انتسابی خود به دلیل اختلافات شخصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل خاطرنشان کرد: براساس ماده ۷۴۵ قانون مجازات اسلامی هر کس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی صوت، تصویر و یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی، منتشر و در دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا به پرداخت جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.