×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

🔰محمد سرگزی نماینده مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت : با اجرایی شدن عملیات فرآوری مس در معدن مس سفیدآبه ، برای قریب به ۳ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شود و تأثیرات مثبت اقتصادی آن نیز موجی از امید ونشاط را برای مردم نجیب و انقلابی این دیار به همراه دارد.

🔰به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس ؛ اهمیت و ارزش افزوده فلز مس در بین فلزات سبب گردیده این فلز ارزشمند پس از فولاد رتبه دوم را درجهان به خود اختصاص دهد و از آنجاییکه صنایع معدنی پتانسیل مناسبی برای رشد و توسعه اقتصاد هستند ، بر زنجیره های مرتبط از جمله حمل و نقل،‏ خدمات،‏ توسعه بازار و درکل اشتغال تاثیر بسزایی دارند.

🔰در شرایط کنونی که عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی مهمترین نیاز و ضرورت سیستان می باشد ، تخصیص اعتبارات و هزینه کرد آن باید به سمت وسوی طرح ها و پروژه هایی سوق داده شود که آثار و برکات آن ملموس و خرسندی مردم را فراهم سازد.

🔰بر این اساس ، دکتر محمد سرگزی نماینده جوان و عدالت محور مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی که بمنظور شکوفایی ورزش کشتی استان سیستان و بلوچستان ، با حضور دکتر علیرضا دبیر ریاست فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و شماری از مسئولان و ورزشکاران در فرمانداری زابل برگزار شد ، از شناسایی یک معدن مس عظیم در سفید آبه شهرستان نیمروز در شمال استان سیستان و بلوچستان خبر داد .

🔰عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی , مهم‌ترین دغدغه‌ مردم صبور این خطه را اشتغال خواند که تحقق آن بهبود معیشت را به دنبال دارد و بیان داشت : به زودی با اجرایی شدن یکی از طرح های مطالعاتی، به برکت نظام شاهد ارتقاء شاخص اشتغال و رشد اقتصادی مطلوبی در دارالولایه سیستان خواهیم بود.

🔰دکتر محمد سرگزی معدن مس سفید آبه را هم تراز با معدن مس سرچشمه خواند و گفت : براساس مطالعات و کارشناسی انجام شده ، این معدن از عیار بالاتری نسبت به معدن سرچشمه برخوردار است.

🔰رئیس فراکسیون حقوق بشر و شهروندی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : با پیگیری های صورت گرفته ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و شرکت ملی صنایع مس ایران جهت سرمایه گذاری در معدن مس سفید آبه اعلام آمادگی نموده اند که پس از سپری شدن مقدمات اداری ، بهره برداری از آن احتمالا تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

🔰نماینده مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد : با اجرایی شدن عملیات فرآوری مس در معدن مس سفیدآبه ، برای قریب به سه هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال شود و تأثیرات مثبت اقتصادی آن موجی از امید ونشاط را برای مردم نجیب و انقلابی این دیار به همراه آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.