×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

امام جمعه شهرستان زابل گفت : داشتن اخلاق و پایبندی به آن لازمه مطالبه گری  می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی در گفت و گو  با رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس اظهار داشت : نقد سازنده و راهگشا و مطالبه گری ، باید بر پایه اخلاق باشد و  به شکلی بیان شود  که به حرمت و آبروی کسی خدشه وارد نکند.

امام جمعه شهرستان زابل افزود : در مطالبه گری هدف و چگونگی طرح آن باید مد نظر قرار گیرد  و  ضرورت دارد مطالبه گر زمان شناس بوده و به شرایط و احوال جامعه نیز توجه کند و بدنبال بهره برداری شخصی و تحقق مطامع و منافع خویش در پوشش مطالبه گر نباشد،چرا که با این رویه هیچ توفیق و منفعتی متوجه مردم  نخواهد شد و چه بسا نتیجه عکس هم  در پی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی در بخش دیگری از سخنان خویش به ظرفیت عظیم ایثارگران اشاره و تصریح کرد: ایثارگران ، یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ، گنجینه های معطری هستند که باید بستر استشمام عطر خوش آنان در جامعه فراهم شود تا نسل جوان آگاه شود که چه جانفشانی ها  و هزینه هایی برای عزت و سربلندی ایران اسلامی و امنیت و آسایشی که از آن برخوردار هستیم ، پرداخت شده است.

امام جمعه شهرستان زابل از تشکیل هیات امناء برای پیگیری و پرداختن به امورات مصلی المهدی (عج) شهرستان زابل خبر داد و  آن را اقدامی مهم برشمرد که باعث خواهد شد امام جمعه تمرکز خود را بیش از پیش بر روی مسائل فرهنگی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی اشاره ای هم به موضوع افزایش اجاره دکاکین مصلی المهدی (عج) داشت و گفت :  افزایش اجاره مغازه های مصلی قبل از انتصاب اینجانب بعنوان خدمتگزار مردم شهرستان زابل در دستور کار قرار داشته که به تازگی اجرایی شده است.

امام جمعه شهرستان زابل ادامه داد  : با این تفاصیل  افزایش اجاره دکاکین مصلی با  توجه  به موقعیت و مکان آن بر اساس کارشناسی شرعی و عرفی  صورت گرفته است و  حتی به جهت رفاه حال مستاجرین گرامی ۲۰  درصد از مبلغ کارشناسی نیز از اجاره مغازه ها کسر گردیده است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.