×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

♦️رئیس هیات کشتی شهرستان زابل گفت : بالغ بر ۴۰کشتی گیر فرنگی کار در اردو بسترسازی و استعداد یابی دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان به میزبانی شهرستان زابل حضور دارند.

♦️مهیار میر در گفت و گو با رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس اظهار داشت : اردو بسترسازی و استعداد یابی کشتی فرنگی دانش آموزی استان سیستان وبلوچستان در رده سنی نوجوانان و جوانان از روز شنبه ۴/۱۱/۹۹به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر با حضور بالغ بر ۴۰ کشتی گیر و چهار مربی از سراسر استان و نیز کشتی گیرانی از استان های خراسان جنوبی و فارس بعنوان حریفان تمرینی ، به میزبانی هیات کشتی شهرستان زابل در حال برگزاری می باشد.

♦️رئیس هیات کشتی شهرستان زابل افزود : این اردو به مدت یک هفته و با هدف آماده سازی و انتخاب فرنگی کاران برتر و مستعد استان در این رده سنی جهت اعزام به مسابقات کشوری برپا گردیده است .

♦️مهیار میر در پایان از زحمات واهتمام ویژه رئیس هیات کشتی استان و دیگر دست اندرکاران برگزاری این اردو تقدیر و تشکر نمود .

♦️شایان ذکر است :مراسم افتتاحیه اردو بستر سازی و استعداد یابی کشتی فرنگی دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان شامگاه شنبه ۴/۱۱/۹۹ با حضور ارجمندی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، درانی معاون حوزه ورزش اداره کل ، دهمرده رئیس هیات کشتی استان ، نامجو رئیس اداره آموزش و پرورش ، ورزش دوستان ، پیشکسوتان رشته کشتی و کبدی و شماری از مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان زابل در سالن ورزشی مدرسه نیکان و تلاش که به رشته ورزشی کشتی و کبدی اختصاص و مورد افتتاح قرار گرفت ، برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.