×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زابل در پیامی از حسن توجه مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای سیستان و بلوچستان که با خلوص نیت و عزم جهادی در مسیر خدمت به مردم  ، تسریع در عمران و آبادانی و حل مشکلات شهرداری زابل اهتمام ورزیدند ، تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس در بخشی از این پیام آمده است :

برادر ارزشی و ولایی جناب آقای گرامی مدیر عامل بسیجی و جهادی سازمان همیاری شهرداری های استان سیستان و بلوچستان

خداونـد عز وجل را شــاکریم، که با همراهی و مساعدت حضرتعالی شاهد رشد و پیشرفت در اجرای بهتر طرحهای مدیریت شهری در این خطه شهید پرور هستیم. خدمت به شهروندان را ، در کنار شما افتخار می دانیم ، درود بر اندیشه و همت بلندتان که رضایت خالق و مخلوق را بهمراه داشته است. بی شک تلاش در مسیر خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی، وظیفه کسانی است که قلبشان برای اسلام و تداوم راه سرخ شهیدان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب می تپد و شما صادقانه در این صراط گام نهادید…

بدینوسیله در نهایت امتنان ضمن تقدیر از مساعدت و حمایت های مؤمنانه، جهادگرانه و ارزشمند حضرتعالی، استاندار محترم و همه ی مسئولان دلسوزی که در جای جای ایران سرفراز ما را در مسیر خدمت به مردم این دیار ولایی مورد لطف و محبت قرار دادند ، از درگاه خداوند تبارک و تعالی عزتمندی، تندرستی و توفیق روز افزون همگان را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت می نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.