×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

نمازجمعه ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ زابل

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی امام‌جمعه زابل در خطبه‌های نمازجمعه ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ ضمن اشاره مجدد به وضعیت هشداردهنده منابع آب شُرب چاه نیمه‌ها، و گلایه از مدیرکل آبفای استان از تأخیر بوجود آمده در راه‌اندازی تأسیسات تصفیه، شیرین‌سازی و انتقال آب از منابع آبی شیله و دشت لواریاب، با اعلام این‌که: وقتی که شما حرف نمی‌زنید، مردم حق پیدا می‌کنند که سوءظن پیدا کنند. کسی که آگاهی ندارد، تا چه زمانی باید خوش‌بین باشد؟؟؟ خاطرنشان کرد: گمانم این است که بخشی از مدیریت استان مدیریت مجاهدانه نیست، ما در سیستان مدیر معمولی نمی‌خواهیم، برای سیستان مدیر مجاهد لازم است. از استاندار عزیز استدعا می‌کنیم، که اگر می‌خواهید در سیستان تحولی ایجاد شود، تمام مدیران باید مجاهد باشند.

ایشان با اشاره به وعده مهندس قاسمی مدیرکل آبفای استان سیستان و بلوچستان، متعاقب بازدید ائمه‌جمعه منطقه سیستان از عملیات طرح اضطراری تأمین آب شُرب مردم سیستان به تاریخ ۷ مردادماه سال‌جاری با بیان این‌که: قرار بود که شهریور این آب بیاید، دوماه گذشته‌است. نکته زشت ماجرا اینجاست که ائمه‌جمعه محترم سیستان بارها و بارها این نکته را تذکر دادند. و متأسفانه اعتنائی به تذکرات ائمه‌جمعه هم نشد. وقتی شما کار را جلو نمی‌برید، توضیح هم نمی‌دهید، به تذکرات اعتناء نمی‌کنید، ما باید چه قضاوتی بکنیم؟؟؟

خطیب جمعه زابل از انجام کارهای اجرائی بدون اطلاع‌رسانی به مردم، به عنوان یک سم زیان‌بار و باور غلط یاد کرد و افزود: این عبارت که آقا تا کار انجام نشود ما نمی‌گوئیم، دست آدم‌های سست را هم باز می‌کند. چون ما که نمی‌دانیم آن سوی پرده چه خبر است؟ مجری کار هم چون در حاشیه امن خبری قرار گرفته است، راحت هست. و طبیعتا آدم‌های سست، و کسانی که پایبند نیستند از این رهزن استفاده می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زابل در پایان متذکر شد: از همه کسانی که مسئولیت دارند، خصوصا از استاندار جهادی خوب که خدا حفظشان بکند، استدعا می‌کنم: مدیران را جمع کنند، اتمام حجت کنند، با آنها صحبت کنند. بگویند اگر می‌خواهید باشید، باید مجاهدانه کار کنید. و مدیری که از انجام کار جهادی عاجز است، باید برود‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.