×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

اولین اردوی دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار شد

اولین اردوی دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی ۴۰۳-۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزالله شیخ مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه

سیستان پرس: اولین اردوی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی زابل، ۲۰ و ۲۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با همکاری دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه و معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم‌پزشکی زابل، در این اردوی فرهنگی که طی دو روز متوالی و به صورت مجزا در مرکز تفریحی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار شد، بیش از
۴۵۰ دانشجوی دختر و پسر در دو گروه و طی دو روز از رشته‌های مختلف حضور داشتند.

در روز دوم این اردو، دانشجویان پسر به مرکز فرهنگی و تفریحی رفتند و پس از اقامتی ۴ ساعته در این اردوگاه مفرَّح واقع در شهر محمدآباد، در کنار تفریح و گردشگری و سرگرمی لحظات ویژه‌ای را در خاطرات خود ثبت کردند.

پس از ورود دانشجویان به اردوگاه تفریح و گردش مسابقات متعددی شامل: طناب کشی طناب زنی، دارت، شعرخوانی، موسیقی، و…‌ برگزار شد.

بازی طناب کشی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی زابل، ۲۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲

در بخشی از این سفر تفریحی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزالله شیخ مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زابل، به ایراد سخن پرداخت، و ضمن تبریک ورود دانشجویان توانمند و تلاشگر به عرصه دانشگاه گفت: شما جوانان رشید هر کدام از یک شهر و دیار به دارالولایه سیستان قدم گذاشته‌اید، این منطقه بر خلاف آب و هوای خشک و طوفان‌های مهیب، انسان‌های نوع‌دوست و مهمان نوازی دارد، مردمی که در خونگرمی و غریب نوازی کمتر کسی مثل آنها پیدا می‌شود.
ایشان در ادامه با بیان این‌که؛ طبیعی است دانشجویانی به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وارد می‌شوند، که نسبت به هم سن و سالان خود از رتبه علمی بالاتری برخوردار هستند، خاطرنشان ساخت: دوران دانشجوئی و بویژه تحصیل در رشته‌های مهم و مورد نیاز جامعه، توفیقی بزرگ و فرصتی تکرارنشدنی است که امید است دانشجویان نهایت بهره‌مندی از آن را داشته باشند.

ایشان به اهمیت ازدواج در دوران دانشجوئی نیز اشاره کرد، و افزود: بهتر است، دانشجویان عزیز در روابط دانشجوئی، بر احساسات خود غلبه کنند، اما وقتی که تشخیص دادید، با استفاده از مشاوران مجرب، به این امر اقدام کنید، و اطمینان داشته باشید که تشکیل زندگی مشترک، اگر بر اساس معیارهای اسلامی و اخلاقی باشد، نه تنها مانعی در امر تحصیل نیست، بلکه سبب آرامش و موفقیت بیشتر دانشجویان هم می‌شود.

اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در اردوگاه دانشگاه علوم پزشکی زابل

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ در پایان با توصیه به دانشجویان توصیه کرد: ضمن غنیمت شمردن دوران دانشجویی، ارتباطات خود در فضای دانشگاه را مدیریت کرده و از هر نوع عملکردی که این فرصت را تهدید می‌کند، بپرهیزند.

اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در اردوگاه دانشگاه علوم پزشکی زابل

اقامه نمازجماعت ظهر و عصر، مسابقات فرهنگی_ورزشی، و صرف نهار از جمله برنامه‌هائی بود که پس از سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زابل انجام پذیرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.