×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیدحسین قدس نیا

گفتگوی صریح و صمیمی دانش‌آموزان حوزه سیستان با معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان/

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، ظهر روز شنبه هجدهم آذرماه نشست صمیمی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، با دانش‌آموزان منطقه سیستان برگزار شد.

معاون استاندار در جمع دانش‌آموزان به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اشاره نمود و ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این جنایت شنیع و غیرانسانی در تاریخ ثبت خواهد شد و سرعت نابودی اسرائیل غاصب را دوچندان خواهد کرد و جبهه‌های جدیدی علیه این رژیم شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شما دانش آموزان آینده سازان نظام و انقلاب هستید تاکید کرد: پیشرفت‌های علمی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تلاش معلمان و دانش آموزان است.

شریفی با اذعان به این مهم که؛ دانش‌آموزان نقش مؤثری در راه استقلال، عزت، اخلاق، معنویت و پیروزی‌های چشمگیر نظام اسلامی داشته اند و حضور، هوشیاری آنان در پایبندی به انقلاب در صحنه های مختلف قابل تقدیر است، خاطرنشان ساخت: دشمن در طول حیات انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بود و در توطئه های مختلف نتوانست کاری به پیش ببرد و امروز دشمن با طراحی جنگ شناختی و ترکیبی و استفاده از فضای مجازی به دنبال تضعیف باورهای دینی، اعتقادی و بنیه علمی دانش آموزان است که قطعا با دشمن شناسی و بصیرت دانش آموزان و فرهنگیان این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تاکید کرد: رسالت و وظیفه امروز دانش‌آموزان خوب درس خواندن است، تا ان‌شاءالله در فردایی نه چندان دور با پیشرفت‌های علمی و معنوی شاهد اقتدار، عزت، استقلال و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در دنیا باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.