رئیس اداره مخابرات شهرستان زابل ازعملیات اجرائی طرح برگردان تلفن بربسترفیبر نوری خبر داد و گفت:اجرای شبکه فیبر نوری برای تمامی مناطق این شهرستان انجام خواهد شد .
سید حسن قریشی گفت : رفع مشکلات شهروندان با جدیت در دستور کار قرار دارد و سفر اخیر مدیرعامل شرکت مخابرات استان به منطقه سیستان و مساعدت و تاکید ایشان بر حل مشکلات مردم و همراهی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل به این امر سرعت مضاعفی بخشیده است.




